Oferty pracy

Informacje o firmie

 

"Droma" to zespół profesjonalistów, pracujących na produkcji, w logistyce, administracji, serwisie, dziale handlowym, technicznym itd. Dzięki tak zgranemu zespołowi, firma "Droma" tworzy wysokiej klasy produkty. Od prawie 25-ciu lat budujemy polską markę, która dzięki swojemu profesjonalizmowi, jest już szeroko rozpoznawalna za granicą.

Kierownik działu jakości

Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:
  • Kreowanie i wdrażanie polityki jakości firmy oraz realizacja jej założeń;
  • Ustalanie kryteriów jakościowych dla produkowanych produktów;
  • Nadzorowanie przebiegu procesów jakościowych w firmie produkcyjnej;
  • Nadzorowanie dokumentacji jakościowej;
  • Opracowywanie wewnętrznych procedur, instrukcji i standardów jakości;
  • Nadzorowanie pracy podległego zespołu kontrolerów jakości;
  • Przygotowywanie, nadzorowanie i analizowanie planów kontroli jakości;
  • Wdrażanie i nadzorowanie działań korygujących i zapobiegawczych;
  • Przygotowywanie raportów miesięcznych z jakościowymi wskaźnikami;
  • Inicjowanie działań mających na celu poprawę jakości;
  • Budowanie świadomości dotyczącej polityki jakościowej wśród pracowników.
Wymagania:
  • Wyższe wykształcenie (preferowane z zakresu: Inżynierii produkcji, zarządzania jakością lub pokrewne)
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, w obszarze jakości;
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z jakością;
  • Umiejętność tworzenia raportów jakościowych;
  • Umiejętności związane z zarządzaniem zespołem (motywowanie, ocenianie i delegowanie zadań);
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu;
  • Kreowanie własnych rozwiązań;
  • Kreatywne podejście do rozwiązywanych problemów;
  • Komunikatywność i umiejętność budowania relacji;
  • Bardzo dobra znajomość MS Office;
  • Doskonała organizacja pracy, samodzielność;
  • Wysoka kultura osobista, otwartość.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Przyjazną i miłą atmosferę pracy;
  • Liczne szkolenia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego;
  • Dużą samodzielność w działaniu;
  • Możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i usprawnień w zakresie działań organizacyjnych;
  • Dogodny dojazd;
  • Bezpłatny parking;
  • Bliskość parku.

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kierownik ds. personalnych (z możliwością awansu na stanowisko Dyrektora Personalnego)

Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:
  • Współtworzenie i realizacja całościowej polityki personalnej firmy;
  • Budowanie i wdrażanie nowoczesnych narzędzi HR;
  • Inicjowanie i wspieranie działań z zakresu projektowania systemów motywacyjnych i systemów wynagrodzeń;
  • Nadzorowanie pracy zespołu działu kadr i płac oraz działu HR;
  • Koordynowanie i nadzorowanie prowadzonej obsługi i dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z przepisami prawa pracy;
  • Nadzorowanie prowadzonej dokumentacji personalnej pracowników w zakresie umów, badań lekarskich, szkoleń BHP, urlopów i zwolnień lekarskich;
  • Sporządzanie raportów, zestawień i analiz z zakresu zagadnień personalnych i płacowych;
  • Udzielanie informacji z obszaru prawa pracy;
  • Doradzanie w szerokim zakresie kwestii personalnych;
  • Monitorowanie i nadzorowanie wszystkich procesów personalnych;
  • Współpraca z Zarządem firmy oraz firmami zewnętrznymi;
  • Inicjowanie nowych rozwiązań, mających na celu usprawnienie i optymalizację procesów personalnych.
Wymagania:
  • Wyższe wykształcenie (preferowane z zakresu: prawa pracy, Zarządzania Zasobami Ludzkimi lub pokrewne);
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym (w obszarze kadrowym);
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy;
  • Umiejętności związane z zarządzaniem zespołem (motywowanie, ocenianie i delegowanie zadań);
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu;
  • Kreowanie własnych rozwiązań;
  • Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów;
  • Komunikatywność i umiejętność budowania relacji;
  • Bardzo dobra znajomość MS Office;
  • Doskonała organizacja pracy, samodzielność;
  • Wysoka kultura osobista, otwartość.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Przyjazną i miłą atmosferę pracy;
  • Liczne szkolenia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego;
  • Dużą samodzielność w działaniu;
  • Możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i usprawnień w zakresie działań organizacyjnych;
  • Dogodny dojazd;
  • Bezpłatny parking;
  • Bliskość parku.

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kierownik ds. finansowych (z możliwością awansu na stanowisko Dyrektora Finansowego)

Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze


Najważniejsze obowiązki:
  • Budowanie i rozwój działu finansowego w firmie (finanse, księgowość);
  • Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy;
  • Tworzenie, wdrażanie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów finansowych;
  • Nadzorowanie pracy działu finansowego;
  • Przygotowywanie raportów i analiz finansowych dla Zarządu;
  • Odpowiedzialność za analizę i kontrolę kosztów oraz ich optymalizację;
  • Optymalizowanie polityki podatkowej;
  • Optymalizowanie struktury kosztów i majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych;
  • Kontrola finansowa i wewnętrzny controlling;
  • Wspomaganie Zarządu w procesie podejmowania decyzji dotyczących spraw finansowych;
  • Nadzorowanie płynności finansowej firmy, monitoring należności i zobowiązań;
  • Sporządzanie analiz biznesowych, planowanie, prognozowanie;
  • Kontakty i współpraca z audytorem, bankami.
Wymagania:
  • Wyższe wykształcenie (ekonomiczne lub pokrewne);
  • Min. 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale finansów na podobnym stanowisku;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz logicznego myślenia;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Mile widziana znajomość systemów klasy ERP;
  • Umiejętność zarządzania zespołem;
  • Umiejętności długofalowego planowania;
  • Praktyczna znajomość systemów finansowych;
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
  • Kreowanie własnych rozwiązań;
  • Kreatywne podejście do rozwiązywanych problemów;
  • Komunikatywność i umiejętność budowania relacji.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Przyjazną i miłą atmosferę pracy;
  • Liczne szkolenia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego;
  • Dużą samodzielność w działaniu;
  • Możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i usprawnień w zakresie działań organizacyjnych;
  • Dogodny dojazd;
  • Bezpłatny parking;
  • Bliskość parku.

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kierownik sprzedaży

Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:
  • Kompleksowe zarządzanie działem handlowym w firmie produkcyjnej;
  • Nadzorowanie pracy zespołu działu handlowego;
  • Wiedza z zakresu ustalania strategii handlowych i obsługi klienta;
  • Budowanie strategii handlowej i strategii związanej z obsługą klienta w firmie;
  • Planowanie i koordynowanie akcji promocyjnych;
  • Kształtowanie polityki cenowej firmy;
  • Współpraca z działem należności;
  • Monitorowanie realizacji planów sprzedaży;
  • Ścisła współpraca z Zarządem, raportowanie bieżącej aktywności handlowej;
  • Kształtowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmy na rynku;
  • Przeprowadzanie analizy efektywności podejmowanych działań;
  • Udział w targach branżowych.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w branży systemów osłonowych);
  • Mile widziane doświadczenie w eksporcie;
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu;
  • Kreowanie własnych rozwiązań;
  • Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów;
  • Szeroka wiedza z zakresu sprzedaży, wysokie zdolności analityczne i negocjacyjne;
  • Doświadczenie w formułowaniu i wdrażaniu strategii;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Przyjazną i miłą atmosferę pracy;
  • Liczne szkolenia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego;
  • Dużą samodzielność w działaniu;
  • Możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i usprawnień w zakresie działań organizacyjnych;
  • Dogodny dojazd;
  • Bezpłatny parking;
  • Bliskość parku.

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kierownik Magazynu

Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:
  • organizowanie, nadzorowanie pracy zespołu
  • projektowanie, optymalizowanie i standaryzowanie procesów magazynowych
  • nadzorowanie funkcjonowania pracy magazynu oraz dokumentacji z tym związanej
  • kontrolowanie jakościowe i ilościowe przepływu towarów na magazynie
  • planowanie optymalnego wykorzystania przestrzeni magazynowej
  • kontrolowanie i nadzorowanie przestrzegania zasad BHP i stosowaniem przez pracowników ochron osobistych
  • czynny udział w szkoleniu nowych pracowników
Wymagania:
  • min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
  • wykształcenie min. średnie (mile widziane wykształcenie wyższe: Logistyka)
  • bardzo dobra znajomość procesów i zasad magazynowania, norm jakościowych
  • wysoko rozwinięte umiejętności związane z zarządzaniem zespołem (delegowanie, udzielanie informacji zwrotnej, ocena pracy)
  • asertywność oraz umiejętności analityczne i organizacyjne, samodzielność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • ciekawą pracę, w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • przyjazną i miłą atmosferę pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego w młodym i dynamicznym zespole
  • możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i usprawnień w obszarze gospodarki magazynowej

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kierownik ds.organizacyjnych

Miejsce pracy: Gliwice

Najważniejsze obowiązki:
  • Udział w tworzeniu i nadzorowaniu przestrzegania procedur i regulaminów firmy
  • Ścisła współpraca z Zarządem w zakresie spraw organizacyjnych w firmie
  • Monitorowanie i nadzorowanie procesów administracyjno-organizacyjnych w firmie
  • Monitorowanie i optymalizowanie działań i kosztów administracyjnych
  • Usystematyzowanie obiegu informacji i komunikacji w firmie
  • Sporządzanie raportów, zestawień i analiz
  • Ścisła współpraca z Zarządem firmy oraz firmami zewnętrznymi
  • Inicjowanie nowych rozwiązań, mających na celu usprawnienie i optymalizację procesów organizacyjno-administracyjnych

Wymagania:
  • Wyższe wykształcenie (preferowane z zakresu: administracji lub pokrewne)
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku kierowniczym
  • Umiejętności związane z zarządzaniem zespołem (motywowanie, ocenianie i delegowanie zadań)
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
  • Samodzielność
  • Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów
  • Przejawianie własnej inicjatywy
  • Kreowanie własnych rozwiązań
  • Komunikatywność i umiejętność budowania relacji
  • Bardzo dobra znajomość MS Office
  • Doskonała organizacja pracy
  • Wysoka kultura osobista, otwartość
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Przyjazną i miłą atmosferę pracy
  • Liczne szkolenia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • Dużą samodzielność w działaniu
  • Możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i usprawnień w zakresie działań organizacyjnych
  • Dogodny dojazd
  • Bezpłatny parking
  • Blisko park

 

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Koordynator działu marketingu

Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:
  • Opracowanie i rozwój strategii marketingowej firmy oraz nadzorowanie jej wdrażania;
  • Dopasowanie działań marketingowych do specyfiki branży i klientów (branża systemów osłonowych);
  • Budowanie zespołu i nadzorowanie pracy zespołu;
  • Nadzorowanie pracy grafików;
  • Sporządzanie planów marketingowych oraz planowanie budżetu marketingowego;
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji;
  • Analizowanie działań i ofert konkurencji;
  • Opracowywanie rekomendacji marketingowych niezbędnych dla realizacji celów biznesowych firmy;
  • Aktywny udział w wydarzeniach firmowych typu: targi branżowe, eventy biznesowe.
Wymagania:
  • Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - umiejętność tworzenia i realizacji strategii i planów marketingowych, doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • Wykształcenie wyższe w zakresie marketingu i zarządzania lub pokrewne;
  • Praktyczna znajomość technik i narzędzi marketingowych w zakresie tworzenia wizerunku firmy;
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu;
  • Kreowanie własnych rozwiązań;
  • Kreatywne podejście do rozwiązywanych problemów;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Przyjazną i miłą atmosferę pracy;
  • Liczne szkolenia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego;
  • Dużą samodzielność w działaniu;
  • Możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i usprawnień w zakresie działań organizacyjnych;
  • Dogodny dojazd;
  • Bezpłatny parking;
  • Bliskość parku.

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Koordynator działu zakupów (z możliwością awansu na stanowisko Kierownika działu zakupów)

Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:
  • Kompleksowe koordynowanie działań z zakresu tworzenia i realizowania polityki zakupowej firmy;
  • Ścisła współpraca z działem produkcyjnym w celu zapewnienia dostępności komponentów niezbędnych dla zachowania ciągłości produkcji;
  • Budowanie relacji z dostawcami, wizyty u kooperantów i dostawców;
  • Zarządzanie podległym zespołem (organizacja pracy, ocenianie, planowanie rozwoju pracowników, planowanie zasobów);
  • Opracowanie i wdrożenie procedur zakupowych, dokumentów i instrukcji zakupowych;
  • Stałe monitorowanie i ocenianie warunków współpracy oraz jakości usług dostawców;
  • Analiza rynku i poszukiwanie nowych dostawców, udział w negocjacjach;
  • Nadzór nad terminowością realizacji zamówień;
  • Analiza kosztów zakupów;
  • Sporządzanie raportów dla potrzeb Zarządu.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne;
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w dziale zaopatrzenia/zakupów na podobnym stanowisku;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Rozwinięte zdolności interpersonalne oraz analitycznego myślenia;
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne;
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
  • Samodzielność;
  • Przejawianie własnej inicjatywy;
  • Kreowanie własnych rozwiązań;
  • Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Przyjazną i miłą atmosferę pracy;
  • Liczne szkolenia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego;
  • Dużą samodzielność w działaniu;
  • Możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i usprawnień w zakresie działań organizacyjnych;
  • Dogodny dojazd;
  • Bezpłatny parking;
  • Bliskość parku.

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator Działu Serwisu
Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze
-
Najważniejsze obowiązki:
  • koordynowanie i nadzorowanie pracy zespołu
  • nadzorowanie i planowanie działań związanych z procesem reklamacji
  • inicjowanie zmian związanych z optymalizowaniem i usprawnianiem procesu reklamacji i działaniami korygującymi
  • stworzenie i wdrożenie oraz egzekwowanie procedur postępowania w określonych sytuacjach reklamacyjnych
  • analizowanie danych statystycznych reklamacji i wyciąganie z nich właściwych wniosków
  • monitorowanie kosztów reklamacji
  • utrzymywanie kontaktów z klientami w zakresie obsługi serwisowej i reklamacyjnej
  • prowadzenie i nadzorowanie prac administracyjnych związanych z serwisem
  • współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne
  • min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale serwisu bądź reklamacji
  • doświadczenie w koordynowaniu i nadzorowaniu pracy zespołu
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • dodatkowym atutem będzie znajomość j. holenderskiego
  • doskonałe umiejętności związane z organizowaniem i planowaniem pracy własnej i zespołu
  • umiejętności liderskie związane z zarządzaniem zespołem
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • dokładność, sumienność i zaangażowanie
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • Duże możliwości inicjowania zmian, wprowadzania i realizowania własnych pomysłów i rozwiązań 
Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Specjalista ds. kadr i płac

Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:

  • prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji pracowniczej
  • codzienna obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowo-płacowych
  • rozliczanie czasu pracy pracowników i przygotowywanie danych do naliczania wynagrodzenia wg systemu równoważnego i zmianowego
  • obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców (naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac, naliczanie podatku dochodowego i ZUS)
  • inne zadania związane z bieżącą obsługą płacową
  • organizowanie i realizowanie systemu wypłat pracowniczych
  • ewidencjonowanie planów urlopowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności
  • sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PEFRON
  • obsługa systemu kadrowo-płacowego Płatnik
Wymagania:
  • wyższe wykształcenie
  • minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość MS Office
  • mile widziana znajomość programu kadrowo-płacowego Enova
  • bardzo dobra znajomość prawa pracy i przepisów dotyczących systemu ubezpieczeń społecznych
  • doskonała organizacja pracy, samodzielność, dokładność, systematyczność
  • wysoka kultura osobista, otwartość i umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • przyjazną i miłą atmosferę pracy
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i usprawnień w obszarze kadrowo-płacowym


Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Specjalista ds. rozliczeń finansowych
Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze
-
Najważniejsze obowiązki:
  • monitorowanie i nadzorowanie zobowiązań finansowych
  • uzgadnianie rozrachunków i transakcji finansowych
  • rozliczanie operacji finansowych z dostawcami
  • przygotowywanie, realizowanie i kontrola płatności gotówkowych i przelewów
  • księgowanie dokumentów do płatności
  • monitorowanie rozliczeń
  • kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowych
  • dbałość o prawidłowy przepływ dokumentacji księgowej
  • prowadzenie raportów kasowych
  • archiwizowanie dokumentacji finansowej
  • przygotowywanie raportów finansowych
  • rozliczanie delegacji i wyjazdów służbowych oraz inne rozliczenia
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane finanse, rachunkowość, ekonomia)
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (szczególnie w zakresie MS Office);
  • Wysokie umiejętności analityczne
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Skrupulatność i samodzielność w pracy
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • Duże możliwości inicjowania zmian, wprowadzania i realizowania własnych pomysłów i rozwiązań 
Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Specjalista ds. technicznych z jęz. niderlandzkim:

Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:

  • telefoniczny, mailowy i osobisty kontakt z klientem w zakresie reklamacji (przyjmowanie reklamacji, rejestracja zleceń, informowanie o postępie prowadzonych działań)
  • diagnozowanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów i ich jak najszybsze rozwiązywanie we współpracy z innymi działami firmy
  • rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z jakością produktów oraz wyjaśnianie reklamacji
  • wsparcie klienta podczas rozwiązywania bieżących problemów technicznych
  • wsparcie działu technicznego, działu produkcji i rozwój nowych produktów
  • prowadzenie dokumentacji technicznej
  • przygotowywanie raportów i sprawozdań z prowadzonych działań
Wymagania:
  • dobra znajomość języka niderlandzkiego (min. poziom B2 w mowie i piśmie - warunek konieczny)
  • wykształcenie minimum średnie (mile widziane techniczne)
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • umiejętność budowania relacji, komunikatywność i elastyczność
  • umiejętność pracy pod presją, samodzielność
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • przyjazną atmosferę w pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • duże możliwości inicjowania zmian, wprowadzania i realizowania własnych pomysłów i rozwiązań


Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niderlandzkim
Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze
-
Najważniejsze obowiązki:
  • Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w języku niderlandzkim;
  • Rozwiązywanie bieżących problemów klientów;
  • Wsparcie klienta podczas rozwiązywania bieżących problemów technicznych;
  • Profesjonalne doradztwo produktowe (systemy osłonowe);
  • Udział w przygotowaniu ofert dla klientów;
  • Pozyskiwanie informacji o zmianach w działaniu konkurencji i otoczeniu rynkowym;
  • Ścisła współpraca z handlowcem i pozostałymi działami w firmie;
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość j. niderlandzkiego;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w Dziale Sprzedaży i/lub Obsługi Klienta w języku niderlandzkim;
  • Mile widziana znajomość branży (systemy osłonowe);
  • Praktyczna znajomość MS Office;
  • Komunikatywność i umiejętność budowania dobrych relacji z klientami;
  • Samodzielność;
  • Przejawianie własnej inicjatywy;
  • Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów;
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Przyjazną i miłą atmosferę pracy;
  • Liczne szkolenia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego;
  • Dużą samodzielność w działaniu.
Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. francuskim
Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze
-
Najważniejsze obowiązki:
  • wsparcie techniczne doradztwo dla klientów francuskojęzycznych
  • profesjonalne doradztwo produktowe (systemy osłonowe)
  • wsparcie techniczne działu serwisu
  • udział w przygotowaniu ofert, umów, cenników
  • pozyskiwanie informacji o zmianach w działaniu konkurencji i otoczeniu rynkowym
  • reprezentowanie firmy podczas targów branżowych
  • zbieranie informacji o nowościach w branży systemów osłonowych
  • ścisła współpraca z handlowcem (komunikacja w j. francuskim)
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość j.francuskiego
  • doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży i/lub obsługi klienta francuskojęzycznego
  • mile widziana znajomość branży (systemy osłonowe)
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • praktyczna znajomość MS Office
  • komunikatywność i umiejętność budowania dobrych relacji z klientami
  • nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów
  • samodzielność
  • przejawianie własnej inicjatywy
  • kreatywne podejście do rozwiązywania problemów
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • przyjazną i miłą atmosferę pracy
  • liczne szkolenia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • dużą samodzielność w działaniu
Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Specjalista ds. administracji w Dziale Logistyki

Miejsce pracy: Gliwice

Najważniejsze obowiązki:
  • Rozliczanie kierowców z gotówki pobranej od klienta (odpowiedzialność finansowa);
  • Wstępne rozliczanie kierowców z dokumentacji przywiezionej z trasy (karta drogowa, faktury, dokumenty cmr);
  • Prowadzenie pełnej ewidencji realizowanych transportów, przebiegów;
  • Prowadzenie ewidencji serwisowej (wprowadzanie do programu);
  • Bieżące wsparcie administracyjne Działu Logistyki; 
Wymagania:
  • Mile widziane wykształcenie wyższe;
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń gotówkowych;
  • Dokładność i sumienność;
  • Umiejętność współpracy w zespole;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Przyjazną i miłą atmosferę pracy;
  • Liczne szkolenia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego;
  • Dużą samodzielność w działaniu;
  • Możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i usprawnień w zakresie działań organizacyjnych.

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator systemów bazodanowych
Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze
-
Najważniejsze obowiązki:
  • administrowanie firmową bazą danych ISP
  • wykonywanie czynności administracyjnych jak konfiguracja, optymalizacja i codzienna administracja środowiskami bazodanowymi opartymi o MySQL, MSSQL Server, Visual FoxPro
  • obsługa oraz analiza incydentów i problemów związanych z działaniem baz danych
  • zapewnienie właściwego poziomu świadczenia usług IT dla użytkowników końcowych
  • udział w projektach związanych z wdrażaniem nowych systemów informatycznych
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe informatyczne lub w trakcie studiów na kierunkach informatycznych
  • minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku administratora bazodanych 
  • znajomość zagadnień z zakresu konfiguracji i administracji serwerami Windows Server 2012 i 2016
  • doświadczenie w administrowaniu silnikami baz danych MySQL: SQL Server, Oracle
  • doświadczenie w pracy ze środowiskiem wirtualizacji Hyper-V i VMware
  • bardzo dobra znajomość excela
  • wysokie umiejętności analitycznego myślenia
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na rozumienie dokumentacji technicznej
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
Mile widziane:
  • znajomość linuxa
  • umiejętność konfigurowania i zarządzania urządzeniami sieciowymi Mikrotik, Ubiquiti 
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • przyjazną i miłą atmosferę pracy
  • liczne szkolenia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • dużą samodzielność w działaniu
Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Konstruktor

Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:
  • projektowanie i wdrażanie nowych produktów i rozwiązań technicznych oraz ulepszanie produktów już istniejących
  • aktywny udział w udzielaniu odpowiedzi na zapytania klientów oraz bieżące rozwiązywanie problemów technicznych i konstrukcyjnych oferowanych produktów
  • tworzenie dokumentacji technicznej produktów
  • opracowywanie instrukcji stanowiskowych i montażowych
  • przeprowadzanie testów nowych produktów oraz kalkulacji parametrów wytrzymałościowych
  • wsparcie produkcji w zakresie rozwiązywania bieżących problemów konstrukcyjnych
  • udział w targach branżowych i spotkaniach z kontrahentami oraz techniczne wsparcie grupy serwisowej podczas wizyt u klientów
  • udział w wyborze i optymalnym dostosowaniu dostarczanych komponentów do możliwości produkcyjnych
  • podejmowanie działań mających na celu optymalizację parametrów procesu produkcyjnego
  • udział w spotkaniach z klientami zewnętrznymi
  • projektowanie i drukowanie na drukarce 3D
  • monitorowanie rynku i konkurencji oraz analizowanie technicznych potrzeb klientów pod względem podaży i popytu
  • organizowanie i prowadzenie szkoleń technicznych dla pracowników
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane Mechanika i Budowa Maszyn, bądź pokrewne)
  • min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym
  • mile widziana znajomość procesów produkcyjnych w zakresie wytwarzania profili aluminiowych
  • kreatywność
  • umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów
  • zdolności negocjacyjne
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • ciekawą pracę, w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego w młodym i dynamicznym zespole
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Asystent ds. zarządzania dokumentacją

Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:
  • Drukowanie przychodzących maili;
  • Prawidłowy rozdział dokumentacji pomiędzy pracowników;
  • Przygotowywanie dokumentacji na produkcję;
  • Kontrola obiegu dokumentów;
  • Zarządzanie dokumentacją bieżącą (przedarchiwalną) o krótkim okresie przechowywania;
  • Skanowanie dokumentacji przed archiwizacją;
  • Archiwizacja dokumentacji.
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie;
  • Minimum 6-miesięczne doświadczenie w pracy biurowej;
  • Dokładność i staranność;
  • Komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, punktualność, umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Umiejętność organizacji dokumentacji oraz swojej pracy.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku;
  • Dogodną lokalizację blisko centrum miasta w okolicy parku (darmowy parking);
  • Pracę w firmie będącej liderem rynku;
  • Przyjazną atmosferę w zespole.

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Asystent Działu Technicznego

Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:
  • przygotowywanie rozpisek na produkcję
  • kontrola rozpisek i wycen generowanych przez system wewnętrzny
  • wprowadzanie nowych danych do systemu
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
  • przygotowywanie raportów dla przełożonych
  • współpraca z pozostałymi działami w firm

Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe
  • półroczne doświadczenie w pracy biurowej
  • dobra znajomość rysunku technicznego
  • dobra znajomość MS Office
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • samodzielność, komunikatywność i zaangażowanie w pracy
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • przyjazną i miłą atmosferę pracy


Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Asystent ds. wycen i ofertowania

Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:
  • przygotowywanie wycen oraz ofert na podstawie zamówień od klientów zagranicznych
  • analiza dokumentacji przesłanej przez klienta zagranicznego, związanej z zamówieniem (opisy, rysunki, schematy)
  • analiza potrzeb i oczekiwań klienta
  • ścisła współpraca z działem handlowym oraz innymi działami w firmie

Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe lub techniczne
  • 6 miesięczne doświadczenie w pracy biurowej
  • bardzo dobra obsługa komputera oraz znajomość pakietu MS Office
  • dokładność oraz sumienność
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej
  • samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, zmysł techniczny, zaangażowanie
  • znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego w młodym i dynamicznym zespole

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kierowca z kat. B+E lub B - trasy międzynarodowe (kraje Europy Zachodniej)


Najważniejsze obowiązki:
  • Załadunek towaru własnego i dostarczanie do klientów
  • Jazda według wcześniej ustalonej trasy (wyjazdy i powroty)
  • Dbanie o stan techniczny samochodu
Mile widziane:
  • Prawo jazdy kat. B lub B+E (wskazane)
  • Doświadczenie w transporcie międzynarodowym (samochody typu BUS)
  • Mile widziana znajomość j.angielskiego lub niemieckiego
  • Uczciwość
  • Dyspozycyjność
  • Zdyscyplinowanie
Oferujemy:
  • Atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie - 250 zł netto za dzień
  • Możliwość dodatkowego kursu finansowanego przez pracodawcę (kat. E)
  • Nowe samochody typu blaszak (Mercedes, Man)
  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Niezbędny sprzęt (nawigacja, telefon, karta paliwowa)

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kierowca (kat. C+E) – trasy międzynarodowe (jeden wyjazd w tygodniu, podwójna obsada: Niemcy, Austria, Holandia, Belgia, Francja)


Wymagania:
  • czynne prawo jazdy kat. C+E
  • mile widziane doświadczenie w transporcie międzynarodowym 
  • kurs na przewóz rzeczy
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego – (kontakt z klientem inne języki mile widziane)
  • uczciwość
  • sumienność
Obowiązki: 
  • dostarczanie i wypakowywanie towarów dbając o powierzony ładunek
  • jazda według wcześniej wyznaczonej trasy 
  • przestrzeganie czasu pracy i odpoczynku
  • wcześniejsze informowanie klienta o planowanym czasie przyjazdu
  • odbiór towaru od dostawców wraz z załadunkiem
  • dostarczenie do firmy dokumentacji z wykonanych transportów
Oferujemy:
  • atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • niezbędny sprzęt (nawigacja, telefon, karta paliwowa)
  • jazdę samochodami marki DAF

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pracownik produkcyjny

Miejsce pracy: Gliwice

Najważniejsze obowiązki:

  • składanie elementów aluminiowych
  • dbałość o zachowanie standardów jakościowych w pracy
  • odpowiednie składowanie i zabezpieczenie produktów
  • dbałość o porządek na stanowisku pracy

Wymagania:
  • doświadczenie w pracy na produkcji (mile widziane: produkcja rolet/stolarki aluminiowej)
  • mile widziana znajomość podstawowych elektronarzędzi (wiertarka, wkrętarka, szlifierka)
  • wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe
  • zdolności manualne i dokładność
  • zaangażowanie
  • dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole


Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zarobki progresywne
  • dodatkowe premie
  • przyjazną atmosferę w miejscu pracy

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pracownik magazynowy
Miejsce pracy: Gliwice 

Najważniejsze obowiązki:
  • Realizacja operacji magazynowych, takich jak: rozładunki, załadunki, segregacja towarów, przygotowanie produktów do transportu
  • Należyte zabezpieczenie załadowanych towarów na samochodzie transportowym
  • Przestrzeganie zasad pracy w magazynie oraz standardów i regulaminów zakładowych
  • Dbanie o porządek na stanowisku pracy
  • Stosowanie się do przepisów i norm BHP
  • Wykonywanie pozostałych poleceń przełożonych
 Wymagania
  • Doświadczenie w pracach magazynowych
  • Wysoka motywacja do pracy
  • Dyspozycyjność
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania
  • W sezonie gotowość do pracy w nadgodzinach
 Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie – zarobki progresywne i premia sezonowa
  • Instruktaż stanowiskowy
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Operator piły tarczowej
Miejsce pracy: Gliwice 


Najważniejsze obowiązki:
  • Obsługa stołowej piły tarczowej do metalu;
  • Cięcie profili aluminiowych (produkcja rolet);
  • Właściwe i terminowe realizowanie planów produkcyjnych;
  • Przestrzeganie standardów produkcyjnych i jakościowych;
  • Stosowanie się do przepisów BHP;
  • Dbanie o porządek na stanowisku pracy;
 Wymagania
  • Znajomość obsługi podstawowych elektronarzędzi (wiertarka, wkrętarka, szlifierka);
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy i umiejętność obsługi piły tarczowej;
  • Gotowość do nauki i podnoszenia kwalifikacji;
  • Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe;
  • Zaangażowanie;
  • Zdolności manualne;
  • Dokładność i staranność;
  • Umiejętność pracy w grupie;
 Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie - zarobki progresywne;
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Miłą i przyjazną atmosferę w miejscu pracy.

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Krawcowa/Szwaczka

Miejsce pracy: Gliwice

Najważniejsze obowiązki:

  • Przygotowanie materiałów do szycia;
  • Obsługa maszyn do szycia;
  • Dbanie o jakość detali zgodnie z wymogami klienta;
  • Właściwe i terminowe realizowanie planów produkcyjnych;
  • Przestrzeganie standardów produkcyjnych i jakościowych;
  • Dbanie o porządek na stanowisku pracy;

Wymagania:
  • Doświadczenie w szyciu lub chęć do przyuczenia się;
  • Dyspozycyjność;
  • Zdolności manualne;
  • Dokładność i staranność;
  • Umiejętność pracy w grupie;
  • Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe;


Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie - zarobki progresywne i premia produkcyjna;
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Przyjazną atmosferę w miejscu pracy.

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.




Pracownik administracyjno-magazynowy

Miejsce pracy: Gliwice


Najważniejsze obowiązki:
  • Dbałość o prowadzenie dokumentacji magazynowej
  • Przygotowywanie poprawnego przyjęcia towaru do magazynu zgodnie z obowiązującymi zasadami oraz drukowanie etykiet
  • Kompletowanie części drobnych
  • Przygotowanie zleceń wydania z magazynu i opracowanie ich, drukowanie oraz wysyłanie korespondencji
  • Udział w inwentaryzacjach
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Zaangażowanie i motywacja do pracy
  • Uczciwość
  • Dyspozycyjność
  • Gotowość do pracy w nadgodzinach (w sezonie)
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie - zarobki progresywne
  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie
  • Przyjazną atmosferę w miejscu pracy

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.