Oferty pracy

Informacje o firmie

 

"Droma" to zespół profesjonalistów, pracujących na produkcji, w logistyce, administracji, serwisie, dziale handlowym, technicznym itd. Dzięki tak zgranemu zespołowi, firma "Droma" tworzy wysokiej klasy produkty. Od prawie 25-ciu lat budujemy polską markę, która dzięki swojemu profesjonalizmowi, jest już szeroko rozpoznawalna za granicą.

Koordynator działu marketingu

Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:
  • Opracowanie i rozwój strategii marketingowej firmy oraz nadzorowanie jej wdrażania;
  • Dopasowanie działań marketingowych do specyfiki branży i klientów (branża systemów osłonowych);
  • Budowanie zespołu i nadzorowanie pracy zespołu;
  • Nadzorowanie pracy grafików;
  • Sporządzanie planów marketingowych oraz planowanie budżetu marketingowego;
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji;
  • Analizowanie działań i ofert konkurencji;
  • Opracowywanie rekomendacji marketingowych niezbędnych dla realizacji celów biznesowych firmy;
  • Aktywny udział w wydarzeniach firmowych typu: targi branżowe, eventy biznesowe.
Wymagania:
  • Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - umiejętność tworzenia i realizacji strategii i planów marketingowych, doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • Wykształcenie wyższe w zakresie marketingu i zarządzania lub pokrewne;
  • Praktyczna znajomość technik i narzędzi marketingowych w zakresie tworzenia wizerunku firmy;
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu;
  • Kreowanie własnych rozwiązań;
  • Kreatywne podejście do rozwiązywanych problemów;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Przyjazną i miłą atmosferę pracy;
  • Liczne szkolenia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego;
  • Dużą samodzielność w działaniu;
  • Możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i usprawnień w zakresie działań organizacyjnych;
  • Dogodny dojazd;
  • Bezpłatny parking;
  • Bliskość parku.

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Specjalista ds. technicznych z jęz. niderlandzkim:

Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:

  • telefoniczny, mailowy i osobisty kontakt z klientem w zakresie reklamacji (przyjmowanie reklamacji, rejestracja zleceń, informowanie o postępie prowadzonych działań)
  • diagnozowanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów i ich jak najszybsze rozwiązywanie we współpracy z innymi działami firmy
  • rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z jakością produktów oraz wyjaśnianie reklamacji
  • wsparcie klienta podczas rozwiązywania bieżących problemów technicznych
  • wsparcie działu technicznego, działu produkcji i rozwój nowych produktów
  • prowadzenie dokumentacji technicznej
  • przygotowywanie raportów i sprawozdań z prowadzonych działań
Wymagania:
  • dobra znajomość języka niderlandzkiego (min. poziom B2 w mowie i piśmie - warunek konieczny)
  • wykształcenie minimum średnie (mile widziane techniczne)
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • umiejętność budowania relacji, komunikatywność i elastyczność
  • umiejętność pracy pod presją, samodzielność
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • przyjazną atmosferę w pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • duże możliwości inicjowania zmian, wprowadzania i realizowania własnych pomysłów i rozwiązań


Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niderlandzkim
Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze
-
Najważniejsze obowiązki:
  • Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w języku niderlandzkim;
  • Rozwiązywanie bieżących problemów klientów;
  • Wsparcie klienta podczas rozwiązywania bieżących problemów technicznych;
  • Profesjonalne doradztwo produktowe (systemy osłonowe);
  • Udział w przygotowaniu ofert dla klientów;
  • Pozyskiwanie informacji o zmianach w działaniu konkurencji i otoczeniu rynkowym;
  • Ścisła współpraca z handlowcem i pozostałymi działami w firmie;
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość j. niderlandzkiego;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w Dziale Sprzedaży i/lub Obsługi Klienta w języku niderlandzkim;
  • Mile widziana znajomość branży (systemy osłonowe);
  • Praktyczna znajomość MS Office;
  • Komunikatywność i umiejętność budowania dobrych relacji z klientami;
  • Samodzielność;
  • Przejawianie własnej inicjatywy;
  • Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów;
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Przyjazną i miłą atmosferę pracy;
  • Liczne szkolenia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego;
  • Dużą samodzielność w działaniu.
Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. francuskim
Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze
-
Najważniejsze obowiązki:
  • wsparcie techniczne doradztwo dla klientów francuskojęzycznych
  • profesjonalne doradztwo produktowe (systemy osłonowe)
  • wsparcie techniczne działu serwisu
  • udział w przygotowaniu ofert, umów, cenników
  • pozyskiwanie informacji o zmianach w działaniu konkurencji i otoczeniu rynkowym
  • reprezentowanie firmy podczas targów branżowych
  • zbieranie informacji o nowościach w branży systemów osłonowych
  • ścisła współpraca z handlowcem (komunikacja w j. francuskim)
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość j.francuskiego
  • doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży i/lub obsługi klienta francuskojęzycznego
  • mile widziana znajomość branży (systemy osłonowe)
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • praktyczna znajomość MS Office
  • komunikatywność i umiejętność budowania dobrych relacji z klientami
  • nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów
  • samodzielność
  • przejawianie własnej inicjatywy
  • kreatywne podejście do rozwiązywania problemów
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • przyjazną i miłą atmosferę pracy
  • liczne szkolenia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • dużą samodzielność w działaniu
Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Samodzielny/a Księgowy/a
Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze
-
Najważniejsze obowiązki:
  • Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i formalnym
  • Tworzenie, wdrażanie i aktualizowanie procedur związanych z funkcjonowaniem obszaru księgowego we współpracy z biurem rachunkowym
  • Nadzór nad właściwym obiegiem, kompletowaniem, przechowywaniem i archiwizacją dokumentów księgowych
  • Tworzenie procedur obiegu dokumentów oraz wewnętrznych regulaminów w tym zakresie
  • Inicjowanie działań w zakresie optymalizacji procesów księgowych i organizacyjnych
  • Doradztwo z zakresu księgowości i prawa podatkowego dla pracowników z innych działań firmy
  • Monitorowanie zmian w zakresie przepisów ustawy o rachunkowości oraz ustaw podatkowych
  • Nadzór nad sporządzaniem raportów kasowych
  • Uzgadnianie sald rozrachunków z kontrahentami
  • Wykonywanie procedur zamknięcia miesiąca/roku
  • Przeprowadzenie rocznej inwentaryzacji aktywów i pasywów
  • Sporządzanie raportów na potrzeby zarządcze oraz instytucji zewnętrznych
  • Kontakt i współpraca z biurem rachunkowym
  • Współpraca z innymi działami firmy

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • Minimum 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości - warunek konieczny
  • Znajomość zagadnień księgowych, ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych
  • Doświadczenie w sporządzaniu procedur z zakresu finansowo - księgowego
  • Praktyczna umiejętność obsługi oprogramowania księgowo - finansowego (znajomość systemu Symfonia będzie dużym atutem)
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Samodzielność, odpowiedzialność i kreatywność - inicjatywa w rozwiązywaniu problemów
  • Skrupulatność, wysokie umiejętności analityczne
  • Dyspozycyjność i zaangażowanie

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie
  • Samodzielne stanowisko z możliwością rozwoju zawodowego
  • Ubezpieczenie grupowe finansowane przez pracodawcę
  • szkolenia z zakresu podwyższania kompetencji zawodowych
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań


Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Specjalista ds. administracji - kasjer

Miejsce pracy: Gliwice

Najważniejsze obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa biura (organizacja spotkań, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie rejestrów, archiwizacja dokumentów, obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzące, zamawianie materiałów biurowych itp.)
  • Sporządzanie raportów i zestawień;
  • Kontrola przepływu informacji;
  • Obsługa kasy;
  • Nadzór nad dokumentacją;
  • Sporządzanie i weryfikacja dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami;
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, rachunkowość, zarządzanie)
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy w Dziale administracji;
  • Mile widziani również studenci;
  • Znajomość podstaw księgowości;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy kasjera;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • Wysokie kompetencje interpersonalne;
  • Zorientowanie na klienta i łatwość nawiązywania kontaktów;
  • Skrupulatność w pracy z dokumentami;
  • Umiejętność planowania, organizacji i analitycznego myślenia;
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie produkcyjnej;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Ubezpieczenie grupowe z dofinansowaniem Pracodawcy;
  • Możliwość inicjowania i wprowadzania własnych pomysłów i usprawnień;
  • Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze.


Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator baz danych
Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze
-
Najważniejsze obowiązki:
  • administrowanie firmową bazą danych ISP
  • wykonywanie czynności administracyjnych jak konfiguracja, optymalizacja i codzienna administracja środowiskami bazodanowymi opartymi o MySQL, MSSQL Server, Visual FoxPro
  • obsługa oraz analiza incydentów i problemów związanych z działaniem baz danych
  • zapewnienie właściwego poziomu świadczenia usług IT dla użytkowników końcowych
  • udział w projektach związanych z wdrażaniem nowych systemów informatycznych
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe informatyczne lub w trakcie studiów na kierunkach informatycznych
  • minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku administratora bazodanych 
  • znajomość zagadnień z zakresu konfiguracji i administracji serwerami Windows Server 2012 i 2016
  • doświadczenie w administrowaniu silnikami baz danych MySQL: SQL Server, Oracle
  • doświadczenie w pracy ze środowiskiem wirtualizacji Hyper-V i VMware
  • bardzo dobra znajomość excela
  • wysokie umiejętności analitycznego myślenia
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na rozumienie dokumentacji technicznej
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
Mile widziane:
  • znajomość linuxa
  • umiejętność konfigurowania i zarządzania urządzeniami sieciowymi Mikrotik, Ubiquiti 
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • przyjazną i miłą atmosferę pracy
  • liczne szkolenia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • dużą samodzielność w działaniu
Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Asystent ds. zarządzania dokumentacją

Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:
  • Drukowanie przychodzących maili;
  • Prawidłowy rozdział dokumentacji pomiędzy pracowników;
  • Przygotowywanie dokumentacji na produkcję;
  • Kontrola obiegu dokumentów;
  • Zarządzanie dokumentacją bieżącą (przedarchiwalną) o krótkim okresie przechowywania;
  • Skanowanie dokumentacji przed archiwizacją;
  • Archiwizacja dokumentacji.
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie;
  • Minimum 6-miesięczne doświadczenie w pracy biurowej;
  • Dokładność i staranność;
  • Komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, punktualność, umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Umiejętność organizacji dokumentacji oraz swojej pracy.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku;
  • Dogodną lokalizację blisko centrum miasta w okolicy parku (darmowy parking);
  • Pracę w firmie będącej liderem rynku;
  • Przyjazną atmosferę w zespole.

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pracownik produkcyjny

Miejsce pracy: Gliwice, Zabrze

Najważniejsze obowiązki:

  • składanie elementów aluminiowych
  • dbałość o zachowanie standardów jakościowych w pracy
  • odpowiednie składowanie i zabezpieczenie produktów
  • dbałość o porządek na stanowisku pracy

Wymagania:
  • doświadczenie w pracy na produkcji (mile widziane: produkcja rolet/stolarki aluminiowej)
  • mile widziana znajomość podstawowych elektronarzędzi (wiertarka, wkrętarka, szlifierka)
  • wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe
  • zdolności manualne i dokładność
  • zaangażowanie
  • dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole


Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego
  • miesięczne premie do 700 zł netto
  • ubezpieczenie grupowe w części finansowane przez pracodawcę
  • dla osób zainteresowanych możliwość dodatkowej pracy w nadgodzinach
  • pracę w systemie jedno lub dwuzmianowym (w zależności od lokalizacji)
  • przyjazną atmosferę w miejscu pracy

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kierowca z kat. B+E lub B - trasy międzynarodowe (kraje Europy Zachodniej)


Najważniejsze obowiązki:
  • Załadunek towaru własnego i dostarczanie do klientów
  • Jazda według wcześniej ustalonej trasy (wyjazdy i powroty)
  • Dbanie o stan techniczny samochodu
Mile widziane:
  • Prawo jazdy kat. B lub B+E (wskazane)
  • Doświadczenie w transporcie międzynarodowym (samochody typu BUS)
  • Mile widziana znajomość j.angielskiego lub niemieckiego
  • Uczciwość
  • Dyspozycyjność
  • Zdyscyplinowanie
Oferujemy:
  • Atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie - kat.B 180zł netto za dzień, kat.B+E 250 zł netto za dzień
  • Możliwość dodatkowego kursu finansowanego przez pracodawcę (kat. E)
  • Nowe samochody, Iveco zabudowa spojtrak  
  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Niezbędny sprzęt (nawigacja, telefon, karta paliwowa)

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kierowca z kat. C+E- trasy międzynarodowe


Najważniejsze obowiązki:
  • dostarczanie i rozładunek ręczny dla klienta firmy
  • jazda według wcześniej wyznaczonej trasy
  • przestrzeganie czasu pracy i odpoczynku
  • wcześniejsze informowanie klienta o planowanym czasie przyjazdu
  • odbiór towaru od dostawców wraz z załadunkiem


Mile widziane:
  • prawo jazdy kat. C+E
  • karta kierowcy
  • kurs na przewóz rzeczy
  • uczciwość, dyspozycyjność, zdyscyplinowanie
  • mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego

Oferujemy:
  • zarobki około 7-8 tys. netto w zależności od ilości wyjazdów (stała podstawa 3500 brutto)
  • jeden wyjazd tygodniowo
  • nowe samochody marki DAF
  • niezbędny sprzęt (nawigacja, telefon, karta paliwowa)

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pracownik magazynowy
Miejsce pracy: Gliwice 

Najważniejsze obowiązki:
  • Realizacja operacji magazynowych, takich jak: rozładunki, załadunki, segregacja towarów, przygotowanie produktów do transportu
  • Należyte zabezpieczenie załadowanych towarów na samochodzie transportowym
  • Przestrzeganie zasad pracy w magazynie oraz standardów i regulaminów zakładowych
  • Dbanie o porządek na stanowisku pracy
  • Stosowanie się do przepisów i norm BHP
  • Wykonywanie pozostałych poleceń przełożonych
 Wymagania
  • Doświadczenie w pracach magazynowych
  • Wysoka motywacja do pracy
  • Dyspozycyjność
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania
  • W sezonie gotowość do pracy w nadgodzinach
 Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie – zarobki progresywne i premia sezonowa
  • Instruktaż stanowiskowy
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Operator piły tarczowej
Miejsce pracy: Gliwice 


Najważniejsze obowiązki:
  • Obsługa stołowej piły tarczowej do metalu;
  • Cięcie profili aluminiowych (produkcja rolet);
  • Właściwe i terminowe realizowanie planów produkcyjnych;
  • Przestrzeganie standardów produkcyjnych i jakościowych;
  • Stosowanie się do przepisów BHP;
  • Dbanie o porządek na stanowisku pracy;
 Wymagania
  • Znajomość obsługi podstawowych elektronarzędzi (wiertarka, wkrętarka, szlifierka);
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy i umiejętność obsługi piły tarczowej;
  • Gotowość do nauki i podnoszenia kwalifikacji;
  • Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe;
  • Zaangażowanie;
  • Zdolności manualne;
  • Dokładność i staranność;
  • Umiejętność pracy w grupie;
 Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie - zarobki progresywne;
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Miłą i przyjazną atmosferę w miejscu pracy.

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Elektryk
Miejsce pracy: Gliwice 


Najważniejsze obowiązki:
  • wykonywanie przeglądów, montaż i naprawa instalacji elektrycznej
  • obsługa napędów elektrycznych
  • dokonywanie przeglądów maszyn
  • obsługa, eksploatacja i konserwacja zespołów grzewczych
  • analiza i zapobieganie awariom na hali produkcyjnej
  • stosowanie się do przepisów i norm BHP
  • dbanie o porządek na stanowisku pracy
 Wymagania:
  • wymagane uprawnienie elektryczne kategorii E do 1kV
  • minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku elektryk
  • prawo jazdy kat.B i własny środek transportu
  • dyspozycyjność 
  • dokładność i staranność
  • zdolności manualne
  • wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe
 Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie 
  • możliwość poszerzania kompetencji oraz indywidualnego rozwoju zawodowego 
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.