Oferty pracy

Informacje o firmie

 

"Droma" to zespół profesjonalistów, pracujących na produkcji, w logistyce, administracji, serwisie, dziale handlowym, technicznym itd. Dzięki tak zgranemu zespołowi, firma "Droma" tworzy wysokiej klasy produkty. Od prawie 25-ciu lat budujemy polską markę, która dzięki swojemu profesjonalizmowi, jest już szeroko rozpoznawalna za granicą.

Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów osłonowych do obiektów budowlanych. Od prawie 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność  dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanych, sumiennych i nastawionych na rozwój osób na stanowisko:
-
Specjalista ds. rekrutacji
Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze
-
Najważniejsze obowiązki:
  • redagowanie oraz publikacja ogłoszeń o pracę
  • współpraca z portalami internetowymi, biurami karier, PUP
  • samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla
  • przeprowadzanie wywiadów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych z kandydatami
  • analiza zebranych dokumentów aplikacyjnych
  • nadzór nad procesem zatrudniania kandydatów
  • raportowanie działań
  • wsparcie działu HR w bieżących tematach
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (mile widziane zarządzanie zasobami ludzkimi)
  • mile widziane doświadczenie w Agencji Pracy Tymczasowej
  • Poparte sukcesami doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacji na stanowiska niższego i średniego szczebla
  • umiejętność korzystania z różnych źródeł pozyskiwania kandydatów
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • umiejętność prowadzenia kilku projektów równocześnie
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (w tym Excel)
  • prawo jazdy kat. B
  • mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • ubezpieczenie grupowe
  • możliwość podwyższania kwalifikacji zawodowych w obszarze HR
  • możliwość inicjowania i wprowadzania własnych pomysłów i usprawnień
  • pracę w miłej i przyjaznej atmosferze
Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów osłonowych do obiektów budowlanych. Od prawie 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność  dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanych, sumiennych i nastawionych na rozwój osób na stanowisko:

Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:

  • prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji pracowniczej
  • codzienna obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowo-płacowych
  • rozliczanie czasu pracy pracowników i przygotowywanie danych do naliczania wynagrodzenia wg systemu równoważnego i zmianowego
  • obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców (naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac, naliczanie podatku dochodowego i ZUS)
  • inne zadania związane z bieżącą obsługą płacową
  • organizowanie i realizowanie systemu wypłat pracowniczych
  • ewidencjonowanie planów urlopowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności
  • sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PEFRON
  • obsługa systemu kadrowo-płacowego Płatnik
Wymagania:
  • wyższe wykształcenie
  • minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość MS Office
  • mile widziana znajomość programu kadrowo-płacowego Enova
  • bardzo dobra znajomość prawa pracy i przepisów dotyczących systemu ubezpieczeń społecznych
  • doskonała organizacja pracy, samodzielność, dokładność, systematyczność
  • wysoka kultura osobista, otwartość i umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • przyjazną i miłą atmosferę pracy
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i usprawnień w obszarze kadrowo-płacowym


Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów zabezpieczeń do obiektów budowlanych. Od prawie 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność - dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanych, sumiennych i nastawionych na rozwój osób na stanowisko:
-
Specjalista ds. rozliczeń finansowych
Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze
-
Najważniejsze obowiązki:
  • monitorowanie i nadzorowanie zobowiązań finansowych
  • uzgadnianie rozrachunków i transakcji finansowych
  • rozliczanie operacji finansowych z dostawcami
  • przygotowywanie, realizowanie i kontrola płatności gotówkowych i przelewów
  • księgowanie dokumentów do płatności
  • monitorowanie rozliczeń
  • kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowych
  • dbałość o prawidłowy przepływ dokumentacji księgowej
  • prowadzenie raportów kasowych
  • archiwizowanie dokumentacji finansowej
  • przygotowywanie raportów finansowych
  • rozliczanie delegacji i wyjazdów służbowych oraz inne rozliczenia
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane finanse, rachunkowość, ekonomia)
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (szczególnie w zakresie MS Office);
  • Wysokie umiejętności analityczne
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Skrupulatność i samodzielność w pracy
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • Duże możliwości inicjowania zmian, wprowadzania i realizowania własnych pomysłów i rozwiązań 
Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów osłonowych do obiektów budowlanych. Od prawie 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność - dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanych, sumiennych i nastawionych na rozwój osób na stanowisko:
Konstruktor
Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:
  • projektowanie i wdrażanie nowych produktów i rozwiązań technicznych oraz ulepszanie produktów już istniejących
  • aktywny udział w udzielaniu odpowiedzi na zapytania klientów oraz bieżące rozwiązywanie problemów technicznych i konstrukcyjnych oferowanych produktów
  • tworzenie dokumentacji technicznej produktów
  • opracowywanie instrukcji stanowiskowych i montażowych
  • przeprowadzanie testów nowych produktów oraz kalkulacji parametrów wytrzymałościowych
  • wsparcie produkcji w zakresie rozwiązywania bieżących problemów konstrukcyjnych
  • udział w targach branżowych i spotkaniach z kontrahentami oraz techniczne wsparcie grupy serwisowej podczas wizyt u klientów
  • udział w wyborze i optymalnym dostosowaniu dostarczanych komponentów do możliwości produkcyjnych
  • podejmowanie działań mających na celu optymalizację parametrów procesu produkcyjnego
  • udział w spotkaniach z klientami zewnętrznymi
  • projektowanie i drukowanie na drukarce 3D
  • monitorowanie rynku i konkurencji oraz analizowanie technicznych potrzeb klientów pod względem podaży i popytu
  • organizowanie i prowadzenie szkoleń technicznych dla pracowników
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane Mechanika i Budowa Maszyn, bądź pokrewne)
  • min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym
  • mile widziana znajomość procesów produkcyjnych w zakresie wytwarzania profili aluminiowych
  • kreatywność
  • umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów
  • zdolności negocjacyjne
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • ciekawą pracę, w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego w młodym i dynamicznym zespole
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów zabezpieczeń do obiektów budowlanych. Od prawie 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność - dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanych, sumiennych i nastawionych na rozwój osób na stanowisko:
-
Koordynator Działu Serwisu
Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze
-
Najważniejsze obowiązki:
  • koordynowanie i nadzorowanie pracy zespołu
  • nadzorowanie i planowanie działań związanych z procesem reklamacji
  • inicjowanie zmian związanych z optymalizowaniem i usprawnianiem procesu reklamacji i działaniami korygującymi
  • stworzenie i wdrożenie oraz egzekwowanie procedur postępowania w określonych sytuacjach reklamacyjnych
  • analizowanie danych statystycznych reklamacji i wyciąganie z nich właściwych wniosków
  • monitorowanie kosztów reklamacji
  • utrzymywanie kontaktów z klientami w zakresie obsługi serwisowej i reklamacyjnej
  • prowadzenie i nadzorowanie prac administracyjnych związanych z serwisem
  • współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne
  • min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale serwisu bądź reklamacji
  • doświadczenie w koordynowaniu i nadzorowaniu pracy zespołu
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • dodatkowym atutem będzie znajomość j. holenderskiego
  • doskonałe umiejętności związane z organizowaniem i planowaniem pracy własnej i zespołu
  • umiejętności liderskie związane z zarządzaniem zespołem
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • dokładność, sumienność i zaangażowanie
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • Duże możliwości inicjowania zmian, wprowadzania i realizowania własnych pomysłów i rozwiązań 
Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów osłonowych do obiektów budowlanych. Od prawie 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność - dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie.


Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanych, sumiennych i nastawionych na rozwój osób na stanowisko:
Kierownik Magazynu
Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:
  • organizowanie, nadzorowanie pracy zespołu
  • projektowanie, optymalizowanie i standaryzowanie procesów magazynowych
  • nadzorowanie funkcjonowania pracy magazynu oraz dokumentacji z tym związanej
  • kontrolowanie jakościowe i ilościowe przepływu towarów na magazynie
  • planowanie optymalnego wykorzystania przestrzeni magazynowej
  • kontrolowanie i nadzorowanie przestrzegania zasad BHP i stosowaniem przez pracowników ochron osobistych
  • czynny udział w szkoleniu nowych pracowników
Wymagania:
  • min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
  • wykształcenie min. średnie (mile widziane wykształcenie wyższe: Logistyka)
  • bardzo dobra znajomość procesów i zasad magazynowania, norm jakościowych
  • wysoko rozwinięte umiejętności związane z zarządzaniem zespołem (delegowanie, udzielanie informacji zwrotnej, ocena pracy)
  • asertywność oraz umiejętności analityczne i organizacyjne, samodzielność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • ciekawą pracę, w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • przyjazną i miłą atmosferę pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego w młodym i dynamicznym zespole
  • możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i usprawnień w obszarze gospodarki magazynowej

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów osłonowych do obiektów budowlanych. Od prawie 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność - dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie.


Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanych, sumiennych i nastawionych na rozwój osób na stanowisko:
Specjalista ds. administracji - kasjer
Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:
  • kompleksowa obsługa biura (organizacja spotkań, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie rejestrów, archiwizacja dokumentów, obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej, zamawianie materiałów biurowych)
  • sporządzanie raportów oraz zestawień
  • kontrola przepływu informacji
  • obsługa kasy
  • nadzór nad dokumentacją
  • sporządzanie i weryfikacja dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami
  • ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie)
  • minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • wysokie kompetencje komunikacyjne
  • doświadczenie w pracy kasjera
  • znajomość podstaw księgowości
  • zorientowanie na klienta i łatwość nawiązywania kontaktów (pośrednio i bezpośrednio)
  • skrupulatność w pracy z dokumentami
  • umiejętność planowania, organizacji i analitycznego myślenia
  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym 

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • ciekawą pracę, w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • przyjazną i miłą atmosferę pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego w młodym i dynamicznym zespole
  • możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i usprawnień 

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów osłonowych do obiektów budowlanych. Od prawie 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność - dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie.


Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanych, sumiennych i nastawionych na rozwój osób na stanowisko:
Specjalista ds. technicznych z jęz. niderlandzkim:
Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:

  • telefoniczny, mailowy i osobisty kontakt z klientem w zakresie reklamacji (przyjmowanie reklamacji, rejestracja zleceń, informowanie o postępie prowadzonych działań)
  • diagnozowanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów i ich jak najszybsze rozwiązywanie we współpracy z innymi działami firmy
  • rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z jakością produktów oraz wyjaśnianie reklamacji
  • wsparcie klienta podczas rozwiązywania bieżących problemów technicznych
  • wsparcie działu technicznego, działu produkcji i rozwój nowych produktów
  • prowadzenie dokumentacji technicznej
  • przygotowywanie raportów i sprawozdań z prowadzonych działań
Wymagania:
  • dobra znajomość języka niderlandzkiego (min. poziom B2 w mowie i piśmie - warunek konieczny)
  • wykształcenie minimum średnie (mile widziane techniczne)
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • umiejętność budowania relacji, komunikatywność i elastyczność
  • umiejętność pracy pod presją, samodzielność
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • przyjazną atmosferę w pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • duże możliwości inicjowania zmian, wprowadzania i realizowania własnych pomysłów i rozwiązań


Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów osłonowych do obiektów budowlanych. Od prawie 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność  dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanych, sumiennych i nastawionych na rozwój osób na stanowisko:

Asystent Działu Technicznego
Miejsce pracy: Gliwice/Zabrze

Najważniejsze obowiązki:
  • przygotowywanie rozpisek na produkcję
  • kontrola rozpisek i wycen generowanych przez system wewnętrzny
  • wprowadzanie nowych danych do systemu
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
  • przygotowywanie raportów dla przełożonych
  • współpraca z pozostałymi działami w firm

Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe
  • półroczne doświadczenie w pracy biurowej
  • dobra znajomość rysunku technicznego
  • dobra znajomość MS Office
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • samodzielność, komunikatywność i zaangażowanie w pracy
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • przyjazną i miłą atmosferę pracy


Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów osłonowych do obiektów budowlanych. Od prawie 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność  dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanych, sumiennych i nastawionych na rozwój osób na stanowisko:

Kierowca z kat. B+E lub B - trasy międzynarodowe (kraje Europy Zachodniej)

Najważniejsze obowiązki:
  • Załadunek towaru własnego i dostarczanie do klientów
  • Jazda według wcześniej ustalonej trasy (wyjazdy i powroty)
  • Dbanie o stan techniczny samochodu
Mile widziane:
  • Prawo jazdy kat. B lub B+E (wskazane)
  • Doświadczenie w transporcie międzynarodowym (samochody typu BUS)
  • Mile widziana znajomość j.angielskiego lub niemieckiego
  • Uczciwość
  • Dyspozycyjność
  • Zdyscyplinowanie
Oferujemy:
  • Atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie - 250 zł netto za dzień
  • Możliwość dodatkowego kursu finansowanego przez pracodawcę (kat. E)
  • Nowe samochody typu blaszak (Mercedes, Man)
  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Niezbędny sprzęt (nawigacja, telefon, karta paliwowa)

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów osłonowych do obiektów budowlanych. Od prawie 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność - dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie.

Aktualnie poszukujemy zaangażowanych i sumiennych osób na stanowisko:
Kierowca (kat. C+E) – trasy międzynarodowe (jeden wyjazd w tygodniu, podwójna obsada: Niemcy, Austria, Holandia, Belgia, Francja)

Wymagania:
  • czynne prawo jazdy kat. C+E
  • mile widziane doświadczenie w transporcie międzynarodowym 
  • kurs na przewóz rzeczy
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego – (kontakt z klientem inne języki mile widziane)
  • uczciwość
  • sumienność
Obowiązki: 
  • dostarczanie i wypakowywanie towarów dbając o powierzony ładunek
  • jazda według wcześniej wyznaczonej trasy 
  • przestrzeganie czasu pracy i odpoczynku
  • wcześniejsze informowanie klienta o planowanym czasie przyjazdu
  • odbiór towaru od dostawców wraz z załadunkiem
  • dostarczenie do firmy dokumentacji z wykonanych transportów
Oferujemy:
  • atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • niezbędny sprzęt (nawigacja, telefon, karta paliwowa)
  • jazdę samochodami marki DAF

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów osłonowych do obiektów budowlanych. Od prawie 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność  dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanych, sumiennych i nastawionych na rozwój osób na stanowisko:

Pracownik produkcyjny
Miejsce pracy: Gliwice

Najważniejsze obowiązki:

  • obsługa maszyn i elektronarzędzi - montaż komponentów do produkcji rolet
  • dbałość o zachowanie standardów jakościowych w pracy
  • odpowiednie składowanie i zabezpieczenie produktów
  • dbałość o porządek na stanowisku pracy

Wymagania:
  • doświadczenie w pracy na produkcji (mile widziane: produkcja rolet/stolarki aluminiowej)
  • mile widziana znajomość podstawowych elektronarzędzi (wiertarka, wkrętarka, szlifierka)
  • wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe
  • zdolności manualne i dokładność
  • zaangażowanie
  • dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole


Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zarobki progresywne
  • dodatkowe premie
  • przyjazną atmosferę w miejscu pracy

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów zabezpieczeń do obiektów budowlanych. Od prawie 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność - dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie. 

Aktualnie poszukujemy zaangażowanych i sumiennych osób na stanowisko:
Pracownik magazynowy
Miejsce pracy: Gliwice 

Najważniejsze obowiązki:
  • Realizacja operacji magazynowych, takich jak: rozładunki, załadunki, segregacja towarów, przygotowanie produktów do transportu
  • Należyte zabezpieczenie załadowanych towarów na samochodzie transportowym
  • Przestrzeganie zasad pracy w magazynie oraz standardów i regulaminów zakładowych
  • Dbanie o porządek na stanowisku pracy
  • Stosowanie się do przepisów i norm BHP
  • Wykonywanie pozostałych poleceń przełożonych
 Wymagania
  • Doświadczenie w pracach magazynowych
  • Wysoka motywacja do pracy
  • Dyspozycyjność
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania
  • W sezonie gotowość do pracy w nadgodzinach
 Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie – zarobki progresywne i premia sezonowa
  • Instruktaż stanowiskowy
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów osłonowych do obiektów budowlanych. Od prawie 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność - dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie.

Aktualnie poszukujemy zaangażowanych i sumiennych osób na stanowisko: 
Operator piły tarczowej
Miejsce pracy: Gliwice

Najważniejsze obowiązki:
  • Obsługa stołowej piły tarczowej do metalu
  • Cięcie profili aluminiowych zgodnie z planem produkcyjnym
  • Dbanie o jakość detali zgodną z wymogami klienta
  • Właściwe i terminowe realizowanie planów produkcyjnych
  • Przestrzeganie standardów produkcyjnych i jakościowych
  • Stosowanie się do przepisów i norm BHP
  • Dbanie o porządek na stanowisku pracy
  • Wykonywanie pozostałych poleceń przełożonych
Wymagania:
  • Znajomość obsługi podstawowych elektronarzędzi (wiertarka, wkrętarka, szlifierka)
  • Dyspozycyjność
  • Zdolności manualne
  • Dokładność i staranność
  • Umiejętność pracy w grupie
  • Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie – zarobki progresywne i premia sezonowa
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.